Město Suchdol/Lužnicí

Katalog ubytovatelů

Odbor majetku a investic

Kontakty:

Pracovník:Kontakt:
vedoucí odboru: Josef Šubrt
1.patro budovy radnice - dveře č. 14
telefon : 389 822 686
mobil :   724 702 744
e-mail: majetek.rozvoj@meu.suchdol.cz
e-mail: jsubrt@meu.suchdol.cz

referent odboru: Mgr. Michal Kouba 
1.patro budovy radnice - dveře č. 9

telefon: 384 382 038
mobil:   724 379 252
e-mail: majetek.rozvoj@meu.suchdol.cz
e-mail: mkouba@meu.suchdol.cz
referent odboru: Jaroslava Holánková
1.patro budovy radnice - dveře č.14
telefon: 384 382 138
e-mail: majetek.rozvoj@meu.suchdol.cz
e-mail: jholankova@meu.suchdol.cz
referent odboru: Petr Ševčík 
1.patro budovy radnice - dveře č. 11
telefon: 384 382 159
e-mail: majetek.rozvoj@meu.suchdol.cz
e-mail: psevcik@meu.suchdol.cz
   


Tiskopisy žádostí:

  1. Domovní řád
  2. Dohoda o výměně bytů
  3. Žádost o schválení výměny bytů
  4. Žádost o přidělení volného bytu bez snížené kvality
  5. Žádost o přidělení volného bytu se sníženou kvalitou
  6. Žádost o přidělení bytu v domě s pečovatelskou službou
  7. Žádost o prodej nemovitostí ve vlastnictví města
  8. Žádost o pronájem pozemku
  9. Žádost o zřizení věcného břemene na pozemku ve vlastnictví města
  10. Žádost o směnu nemovitostí
  11. Žádost o přidělení čísla popisného
  12. Žádost o užívání komunikace
  13. Stanovení podmínek při zásahu do silničních pozemků
  14. Žádost o uzavření kupní smlouvy k jednotce bytu v budově čp. 751 v Suchdole nad Lužnicí
      

Pracovní náplň:

  • kompletní správa majetku města - např. pronájmy a prodeje nemovitého i movitého majetku ve vlastnictví města, údržba bytového fondu , zpracování podkladů pro přidělování volných bytů , dodržování pravidel pro užívání bytu a společných částí a zařízení domů ( schváleno usnesením rady města č.96/2007 ze dne 7.5.2007)
  • řízení a organizace práce zaměstnanců místního hospodářství, pracovníků vykonávající veřejně prospěšné práce a pracovníků vykonávající práci na základě dohod o provedení práce či na základě dohody o pracovní činnosti
  • zajištění provedení výzdoby budov a veřejných prostranství při příležitosti významných dní, státních svátků apod.
  • zapůjčování mechanizace z vozového parku Města Suchdol nad Lužnicí
  • zajišťování nezbytných technických kontrol, prohlídek, revizí majetku, bezpečnostních prověrek,pravidelného přezkušování zaměstnanců /řidiči, svářeči apod./
  • zpracování návrhů vyhlášek a předpisů týkajících se činnosti odboru
  • příprava podkladů pro zadání veřejných zakázek a poptávkových řízení , zadávaných v rámci odboru
  • příprava podkladů pro činnost orgánů města
  • nejméně 1x za 2 měsíce zajistit informovanost o aktuálním dění v činnosti odboru příspěvkem pracovníka odboru v Suchdolském zpravodaji
  • průběžně a neodkladně aktualizovat internetové stránky města v částech , které souvisí s činností odboru
  • průběžně a neodkladně zajistit informovanost o aktuálním dění v činnosti úřadu prostřednictvím rozhlasu na základě informací získaných prostřednictvím jednotlivých odborů úřadu, příspěvkových organizací a veřejností
  • průběžná evidence dotačních a grantových titulů z veškerých dostupných zdrojů a zajišťování podkladů pro čerpání z těchto zdrojů
  • koordinace záměrů a případný dohled nad cizími aktivitami na nemovitostech dotýkajících se zájmů města a jeho rozvoje
  • technický dozor nad investičními akcemi města menšího rozsahu