Kontakty:
Pracovník: | Kontakt: |
---|---|
vedoucí odboru: Ing. Milan Dušek 1.patro budovy radnice - dveře č. 14 |
telefon : 384 382 138 mobil : 607 817 307 e-mail: majetek.rozvoj@meu.suchdol.cz e-mail: mdusek@meu.suchdol.cz |
referent odboru: Mgr. Michal Kouba |
telefon: 384 382 038 mobil: 724 379 252 e-mail: majetek.rozvoj@meu.suchdol.cz e-mail: mkouba@meu.suchdol.cz |
referent odboru: Jaroslava Holánková 1.patro budovy radnice - dveře č.14 |
telefon: 384 382 138 e-mail: majetek.rozvoj@meu.suchdol.cz e-mail: jholankova@meu.suchdol.cz |
referent odboru: Petr Ševčík 1.patro budovy radnice - dveře č. 11 |
telefon: 384 382 159 e-mail: majetek.rozvoj@meu.suchdol.cz e-mail: psevcik@meu.suchdol.cz |
Tiskopisy žádostí:
- Domovní řád
- Dohoda o výměně bytů
- Žádost o schválení výměny bytů
- Žádost o přidělení volného bytu bez snížené kvality
- Žádost o přidělení volného bytu se sníženou kvalitou
- Žádost o přidělení bytu v domě s pečovatelskou službou
- Žádost o prodej nemovitostí ve vlastnictví města
- Žádost o pronájem pozemku
- Žádost o zřizení věcného břemene na pozemku ve vlastnictví města
- Žádost o směnu nemovitostí
- Žádost o přidělení čísla popisného
- Žádost o užívání komunikace
- Stanovení podmínek při zásahu do silničních pozemků
- Žádost o uzavření kupní smlouvy k jednotce bytu v budově čp. 751 v Suchdole nad Lužnicí
Pracovní náplň:
- kompletní správa majetku města - např. pronájmy a prodeje nemovitého i movitého majetku ve vlastnictví města, údržba bytového fondu , zpracování podkladů pro přidělování volných bytů , dodržování pravidel pro užívání bytu a společných částí a zařízení domů ( schváleno usnesením rady města č.96/2007 ze dne 7.5.2007)
- řízení a organizace práce zaměstnanců místního hospodářství, pracovníků vykonávající veřejně prospěšné práce a pracovníků vykonávající práci na základě dohod o provedení práce či na základě dohody o pracovní činnosti
- zajištění provedení výzdoby budov a veřejných prostranství při příležitosti významných dní, státních svátků apod.
- zapůjčování mechanizace z vozového parku Města Suchdol nad Lužnicí
- zajišťování nezbytných technických kontrol, prohlídek, revizí majetku, bezpečnostních prověrek,pravidelného přezkušování zaměstnanců /řidiči, svářeči apod./
- zpracování návrhů vyhlášek a předpisů týkajících se činnosti odboru
- příprava podkladů pro zadání veřejných zakázek a poptávkových řízení , zadávaných v rámci odboru
- příprava podkladů pro činnost orgánů města
- nejméně 1x za 2 měsíce zajistit informovanost o aktuálním dění v činnosti odboru příspěvkem pracovníka odboru v Suchdolském zpravodaji
- průběžně a neodkladně aktualizovat internetové stránky města v částech , které souvisí s činností odboru
- průběžně a neodkladně zajistit informovanost o aktuálním dění v činnosti úřadu prostřednictvím rozhlasu na základě informací získaných prostřednictvím jednotlivých odborů úřadu, příspěvkových organizací a veřejností
- průběžná evidence dotačních a grantových titulů z veškerých dostupných zdrojů a zajišťování podkladů pro čerpání z těchto zdrojů
- koordinace záměrů a případný dohled nad cizími aktivitami na nemovitostech dotýkajících se zájmů města a jeho rozvoje
- technický dozor nad investičními akcemi města menšího rozsahu